Rena Rama Sjukstugan...

2008-10-29 @ 14:23:55

En efter en trillar iväg från jobbet med olika åkommor. Det är migrän, illamående och halsont, tom. chefen har gått och blivit riktigt sjuk, det hör absolut inte till vanligheterna.


Men vi är 6starka kämpar på jobbet som försöker styra upp allt och jobba ikapp för alla andra. Men börjar inte folk komma tillbaka snart blir jag gråhårig av allt man måste pussla ihop. Så många kunder man lovat saker som man nu helt plötsligt inte längre kan hålla, så tråkigt besked att behöva komma med. Idag har jag suttit 30min i telefon bara för att ringa runt till kunder och omboka/avboka möten och berätta att vi är sjuka och måste skjuta på aktiviteterna.


Och vet ni vad det värsta utav allt är? Att jag själv börjar känna av lite lätt halsont. INTE bra.

Ska ta mig en kopp varmt The till fikat och sedan försöka och tänka på någonting annat. Idag är det ju shopping som gäller efter jobbet. Jag och min kära kollega Camilla ska ner och göra stan osäker för en kväll. Får se vad jag kommer hem med, mer info följer....

Kommentarer
♥ Anna säger:

Hittade du nå kul på shoppingen? Kram

2008-10-31 @ 06:48:19
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0