Graviditetshormoner...

2008-11-10 @ 19:09:36

Sitter i soffan och tittar på "One Tree Hill" och inser att jag drabbats av så kallade graviditetshormoner. För er som inte sett serien hänger kanske inte riktigt med på de jag skriver, men i alla fall.

Whitey förklarar sin kärlek till basketen och sin avlidne fru= tårarna kommer
Nathan Scott är pressad av maffian i stan att förlora den stora avgörande matchen = tårarna kommer
Haley får reda på sin bebis kön och BF = tärarna kommer
Haley berättar att Nathan ska bli far till en son = tårarna kommer


Att man kan ha så lätt för att fälla tårar är helt otroligt. Men det hör ju till säger alla. Man bli lite känsligare och det har jag förstått nu. Går inte ett avsnitt utan tårar och jag känner mig så töntig. Men men....

Något annat som skulle kunna få en at fälla tårar är ju det trista vädret också. Det är kolsvart när man kliver upp och ska iväg till jobbet och det är kolsvart igen innan man hinner lämna jobbet. Man har inte ork till någonting och helst skulle man vilja gå i ide för ett tag. Men det har vi inte tid me. Det ska planeras en flytt och planeras för en till familjemedlem. Så hela hösten och vintern är bokat med både det ena och det andra.

Nej nu ska jag återgå till tårarna och "One Tree Hill".

                         

Kommentarer
♥ Lisa säger:

Hahaha va kul, när jag väntade Alice kollade jag oxå på one tree hill (hade precis börjat då, eller va d med Olle, skit samma) Å shiiiit vad jag grinade, Den serien gör verkligen något med gravida kvinnor :-D

Kram

2008-11-19 @ 07:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0