V.22

2008-12-11 @ 20:56:26

Du är på dag 149 av 280. (53,2%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 1 full dag (v21+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 21 apr 2009
Du har 131 dagar kvar till förlossning.






Ja nu börjar bullen allt komma. Tycker det är såå himla mysigt och vi längtar efter bebben jätte mycket.  Varit lite orolig de senaste dagarna eftersom jag åkt på en dunder förkylning med hemsk hosta. Varit rädd för att lillen i magen skulle råka illa ut pga detta. Men min BM lugnade mig och sa att hon har det hur bra som helst i magen och att det bara är jag som känner av denna förkylning. Men jag ligger varje dag efter jobbet i soffan en stund, med båda händerna på magen för att känna så hon leker runt som hon brukar :)

Kommentarer
♥ Lina säger:

Ja det börjar bli en riktig kula nu :-)

Jag var ordentligt magsjuk i mellandagarna, 3mån innan han skulle dyka upp. Jag trodde han skulle komma ut genom munnen. Mycket obehaglig känsla!! Men han klarade sig galant! Hon tar ju det hon behöver av kroppen, så att du får lida.. haha

2008-12-12 @ 10:21:57
URL: http://endellina.blogg.se/
♥ Madde säger:

Hehe ja typiskt killar att vara snåla. ;) Jo precis, men vi tänker nog åka och kolla på barnvagnarna i helgen (hoppas jag) så får vi se då vad vi tycker, dom är ju importerade så det är därför dom är billigare. Men har bekanta som har köpt importerade vagnar och varit super nöjda, oftast visar det sig att det är samma chassin som dom stora märkena har i Sverige fast att dom är mycket billigare bara för att just dom märkena inte står på. :) Så vi får se helt enkelt.

2008-12-12 @ 12:19:12
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
♥ Maria säger:

Jag ska ha bebis 2 veckor före dig=)

2008-12-13 @ 19:57:25
URL: http://mariaristo.blogg.se/
♥ camilla säger:

Jaa magen den växer och växer hela tiden..Det är så gulligt med bebismagar ler...Du kommer bli en superfin mamma ler

Kram

2008-12-14 @ 01:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0