Jimmie+Marie = 1år

2008-12-05 @ 16:47:06

I onsdags "firade" jag och min älskade sambo Jimmie 1år ihop. Blev tyvärr inte så mycket till firande eftersom jag låg sjuk hemma och inte orkade med mycket. Men varför ska man alltid fira allt? Huvudsaken är väl att man är med varandra, lite närhet och kärlek kan göra allt. Vi låg i varsin ände av soffan och kollade på One Tree Hill och hade det riktigt trevligt i alla fall.

Snart väntar julen och då ska vi resa iväg för att träffa våra underbara familjer.
Träffa "tjockisen" Mia som väntar sitt första barn ihop med min älskade bror Peter. Inte långt kvar för dom, BF 16januari*spännande*
Se minen på urlyckliga blivande farmor Ammis när jag kommer inkånkandes på magen. Hennes älskade barnbarn Amanda växer så det knakar.
Träffa min andra underbara bror och Jimmies systrar. Ja det kommer bli en underbar tid i Uppsala. Hela 2lediga veckor och vi har INGENTING planerat. Bara lite lugn och ro och en massa god julmat :)


Att fira allt är inte det viktigaste utan att ta vara på dom man älskar är det viktigaste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0